Zgodnie ze sprawozdaniem Komisji Zarządzającej Funduszem Promocji Mięsa Drobiowego stan rachunku Funduszu wyniósł w dniu 1 stycznia 2019 roku 8,5 mln zł. W 2018 roku na konto Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego wpłynęło od hodowców z całej Polski 9,1 mln złotych. Najwięcej, bo ponad 20% wpłacili hodowcy z woj. mazowieckiego, a po 19% producenci drobiu z warmińsko-mazurskiego i wielkopolskiego. Z tej kwoty prawie 0,5 mln zł zostało przekazane za obsługę funduszu na rachunek Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, który administruje funduszem, zgodnie z rozporządzeniem ministerstwa rolnictwa.
W 2018 roku z funduszu dofinansowano lub w całości sfinansowano 44 zadania, na łączną kwotę 10,5 mln zł. W 2019 roku na realizację poszczególnych zadań przeznacza się łącznie kwotę 13,3 mln zł.